18November2017

Топ новини

Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.

АТОМНІ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЇ УКРАЇНИ ПОТРЕБУЮТЬ МОЛОДИХ КАДРІВ

  • PDF

За результатами аналізу виробленої електричної енергії у 2016 році на АЕС, Україна посідає сьоме місце в світі (81,0 млрд. кВт∙год) з 31 країни, що експлуатують АЕС, випередивши Німеччину, Великобританію, Швецію. 52,3% виробленої в Україні електричної енергії припадає на АЕС.

В нашій країні 15 ядерних реакторів, а Запоріжська АЕС є найпотужнішою у Європі.

За останні 10 років в світі в експлуатацію введено 47 енергоблоків АЕС.

Однак, в наш час в світі існують протилежні тенденції стагнації і навіть відмови від ядерної енергетики (Італія, Литва, Казахстан). Аварії на Чорнобильській АЕС та на інших АЕС свідчать про необхідність покращення безпеки та якості експлуатації обладнання атомних станцій.

Пошуку шляхів покращення якості підготовки нового покоління фахівців для роботи на АЕС була присвячена нарада з питань співробітництва ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» з вишами України та університетом Західної Богемії (Республіка Чехія) у питаннях підготовки кадрів для роботи на АЕС.

У нараді взяли участь Олександр Володимирович Шавлаков – перший віце-президент – технічний директор та інші керівники НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ», представники всіх АЕС України, викладачі вишів України та університету Західної Богемії.

Від ВНТУ у нараді взяв участь доцент кафедри електричних станцій та систем Олександр Рубаненко.

Олександр Євгенійович зазначив, що в умовах високого середнього віку персоналу АЕС для реалізації завдань, що стоять перед АЕС, потрібні молоді фахівці. Орієнтування молодих спеціалістів, що випускаються вищими навчальними закладами, на роботу за фахом — це ще одна із задач, що потребує багато сил і уваги для її вирішення.

До сьогодні кафедрам, які займаються навчанням майбутніх працівників АЕС, вдається забезпечувати прийнятний рівень їх підготовки. Питання підготовки кваліфікованих кадрів для АЕС є пріоритетним, особливо в умовах старіння, а інколи і повного руйнування лабораторної бази, вимагає крім усвідомлення зробленого вибору спеціальності й загальної технічної грамотності, практичних навичок, фундамент яких закладається в навчальних та науко-дослідних лабораторіях вишів.

Також потрібно покращувати якість проведення виробничих та переддипломних практик, знаходити нові шляхи забезпечення проживання студентів під час практик.

Найбільше читають

 left direction
 right direction