25April2019

Топ новини

Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.

КОМАНДА ВНТУ ВЗЯЛА УЧАСТЬ У ПРЕЗЕНТАЦІЇ ЗВІТУ British Council Ukraine ЩОДО ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ УНІВЕРСИТЕТІВ УКРАЇНИ

  • PDF

5 березня в Києві відбувся підсумковий захід Програми розвитку лідерського потенціалу університетів України Британської Ради в Україні.

Захід проходив у форматі ток-шоу, під час якого присутні почули надихаючі виступи міжнародних експертів, обмінялися досвідом, кращими практиками та взяли участь у дискусії.

Почесними спікерами панельних дискусій були Лілія Гриневич, Міністр освіти і науки України, та Елісон Джонс, генеральний директор національної освітньої агенції Великої Британії Advance HE.

Подія підсумувала трирічну Програму розвитку лідерського потенціалу університетів Україні, яка охопила 40 університетів та підготувала близько 300 агентів змін.

У цьому масштабному дійстві брала участь і команда Вінницького національного технічного університету.

Подивитись ток-шоу можна тут

Детальніше розповідає кандидат педагогічних наук, провідний фахівець Центру виховної роботи ВНТУ, учасник команди Олена СЛОБОДЯНЮК.

‒ Якою була мета Програми?

Програма розвитку лідерського потенціалу університетів України є інноваційним проектом з формування культури лідерства у вітчизняній вищій освіті. Програма поєднувала серію навчальних модулів від провідних тренерів Фундації лідерства у вищій освіті (Велика Британія), можливість здійснення навчального візиту до британського партнерського вишу, а також практику лідерського потенціалу у формі роботи над інституційним проектом змін.

‒ Як формувалася команда ВНТУ?

Університетські команди  будувалися у форматі «5+2» (7 осіб), які об’єдналися для роботи над проектом інноваційних змін задля розвитку університету.5 осіб брали участь у компоненті «Командне лідерство» («Team»), а 2 особи – у компоненті «Молоді лідери» («Young leaders»).

Члени команди представляли усі ланки університетської спільноти – управлінську (ректор), адміністративну, академічну та студентську. Ідея складу команди полягала в тому, щоб представники університетської спільноти (від ректора до студента) працювали б в форматі «горизонтальної» взаємодії.

‒ Як би ви сформулювали основні можливості участі команди ВНТУ в Програмі?

На інституційному рівні університет отримав можливість сформувати дієву команду; в свою чергу, команда ‒ розпочала реалізацію проекту «Формування культури академічної доброчесності в студентському середовищі», який сприятиме підвищенню якості освіти в ВНТУ та закріпити позитивний імідж серед майбутніх абітурієнтів та роботодавців; в університеті розпочав діяльність Інноваційний тренінговий центр та ін.

На особистісному ‒ кожен член команди проаналізував і розкрив власний лідерський потенціал; визначив пріоритетні напрями для особистісного і професійного розвитку.

‒ Що ви вважаєте головним власним здобутком участі в проекті?

По-перше, важливим є досвід імплементації принципів академічної доброчесності в Northumbria University (Сполучене Королівство Великої Британії та Ірландії, місто Ньюкасл). По-друге, кожен з членів команди отримав практику проведення тренінгів з проблем академічної доброчесності, стратегій командної діяльності та інноваційних технологій викладання.

‒ Які ви плануєте подальші кроки?

Команда не тільки надихає, але й надихається. Успішно проведена 1 березня Перша Академічна Асамблея стала індикатором для подальших кроків. Незабаром в Інноваційному тренінговому центрі відбудеться тренінг з опанування основ сучасних технологій та методів викладання. Ми плануємо зустріч університетської спільноти з Євгеном Баранченком, старшим викладачем департаменту Підприємництва, Інновацій та Стратегії факультету Бізнесу та Права Університету Нортумбрії в Ньюкаслі.

Далі буде… ))) 

Найбільше читають

 left direction
 right direction