30October2020

Топ новини

Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.

Кафедра інженерних систем у будівництві записала курс відеолекцій з нарисної геометрії

  • PDF

Ефективність у випадку відеолекцій залежить однаковою мірою і від лектора, і від майстерності та технічної оснащеності відеооператора. Задум доцентки секції інженерної і комп’ютерної графіки кафедри ІСБ Яніни Скорюкової талановито здійснив Сергій Марков.

Сучасний темп життя вимагає кардинальних змін у всьому, і в освіті насамперед.

Відеолекції – чи не найзручніший формат навчання, який уподобали нинішні студенти – молодь з кліповим сприйняттям інформації.

«Варто, аби не лише на кожному факультеті, але й на кожній кафедрі був створений центр запису відеолекцій. Досвід кандидата технічних наук, доцента кафедри ІСБ Яніни Скорюкової може бути взірцевим. Пристойний технічний рівень, цікава емоційна подача матеріалу. Звісно, тут слід відзначити творчий ентузіазм завідувача лабораторіями кафедри ЛОТ— лазерної і оптоелектронної техніки Сергія Маркова.

Можна дискутувати щодо формату чи тривалості таких відеолекцій, але створювати їх слід. І це уже не технології завтрашнього дня. Це нагальні сьогоднішні потреби», — коментує ректор ВНТУ, доктор технічних наук, професор Володимир Грабко.

Сергій Марков охоче ділиться методикою створення якісних відеолекцій, інструментами для їх записування та редагування:

«Зйомка в аудиторії з використанням дошки, крейди або маркерів – класичний метод проведення лекцій може бути використаний і в форматі відеолекцій. Цей формат зручний для викладача та студентів. Відео може виконувати як викладач самостійно, так і за допомогою асистента. Можливо використовувати мобільний телефон або фотоапарат з функцією відеозапису у форматі 1920Х1080 (Full HD). Бажано зовнішній петличний мікрофон (наприклад BOYA BY-M1).

Що необхідно –

безпосередньо камера або телефон,
штатив, кріплення для телефону,
бажано зовнішній мікрофон, блютуз-кнопка для дистанційного керування, додаткове освітлення.

Відео необхідно відредагувати(обрізати зайві моменти, склеїти в один фрагмент, вставити надписи, заставку, коментарі), провести рендерінг у фінальний файл (розмір від 5 до 15-30 хв. в залежності від тривалості теми), завантажити на Youtube. Під час проведення лекції онлайн завантажувати відео для перегляду студентами, робити паузи, задавати питання etc, давати посилання для домашнього перегляду та повтору. Такий формат має перевагу перед аудиторними лекціями – викладач відшліфовує матеріал, а студенти мають можливість повторного перегляду».

«Але, викладач повинен мати що сказати і не менше перейматися тим, як сказати. Чіткість, емоційність, приязне налаштування на слухача. Поставлений голос, приємний зовнішній вигляд, енергетика в подачі, — акцентує Сергій Михайлович. — Рейтинг викладача вимірюється не абстрактними балами, а кількістю переглядів на вашому каналі».

Сергій Марков відкритий до спілкування і готовий поділитися своїми напрацюваннями з викладачами ВНТУ.

Найбільше читають

 left direction
 right direction